ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

اردیبهشت .. تو و تولد تو ..

من از بچگی عاشق اردیبهشت بودم.. حتی بیشتر اسفند..

اما هیچ وقت نشد که تو طالع بینی سراغ مرد اردیبهشت رو بگیرم .. من و کجا و ...

                                                                ک**  **ا*  ت*  **ل*  ب***   

      

        ۹ ماه .. گذشت ..

-راستی الان داره از اکانت شبانه تو استفاده میکنم..  توام که هر وقت میری هزار تاچیز جا میزاری..

 

                                                                       ================       

هیچ حوصله دانشگاه رفتن رو ندارم اما خوب  به  آقامون  قول دادم.  ۳واحد دیگه هم حذف کردم.. حالا بیخیال.. کارگردان دومی رو عشق است !!

دقیقا چیزیه که میخواستم اما یه کم پرخرجه.. همین اول کار یه ۴۰۰تومنی لازم دارم...

 

                                                                      ================     

 

همین دیگه..

 آها.. عامل ناشناخته هم شناخته شد . همین قدر بگم که چشمام از حالت وزغ بودن به غورباقه (قورباغه)  بودن تغییر کرده و امیدوارم همین روزا به حالت  آهوییش!! برگرده

 

          

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دوست شما پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:28 ق.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی برای صاحبان وبلاگ و سایت!

بانو جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ق.ظ

نمردمو اول شدیم تو وبلاگ سایه ...سلام ..خوبی ؟ با زحمتای ما ؟ چشات ایشالله داره خوب میشه ؟خب خدارو شکر عزیز...سلام برسون ..

من سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ق.ظ http://ranjedigar.persianblog.com

واسه این که تولدش بوده دیگه آپ نکردین؟

گلناز شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ب.ظ

پست جدیدت کامنت دونی نداره این جا نوشتم.اقا بی آبی رو به جون میخریم:ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد