ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ناشکری نیست!!‌

 

راستش این روزها هیچ کاری نیست که انجام بدم!

۱-کلاسهام تموم شدند.

۲- جمعه ای که گذشت بلیط داشتم که خوب کنسلش کردم.

۳- اکانت رپیدشیر م تاریخش تموم شده در نتیجه دانلود هر روز فیلم و دیدن هر شب نداریم .

۴- فوتبال هم تموم شده.

۵- تمام کتاب های نخونده ای که داشتم خوندم.

۶- نه کسی دعوتم می کنه و نه من کسی رو دعوت می کنم.

 

                                            * با همه ی این روزهای تکراری غر نمی زنم!!!

 

پ.ن : تاریخ رفتنم معلوم نیست.. کارم هم این شده هر روز اینجا سر بزنم و هر بار هم

 این پیغام رو م ببینم.

نظرات 5 + ارسال نظر
سوگل دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ http://raniin.persianblog.ir

اگه یکی دعوتت کنه یه شهره دیگه ، میری؟؟؟؟؟

پریا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ب.ظ

این روزا پر از تکرار درس خواندن شدم!...

آزاد مرد چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ http://freedman.blogfa.com

من دعوتت می کنم :)

به همون جایی که هیچکس حضور نداره جز خودت...
خود خودت...
از این که هیچ کاری نداری انجام بدی، استفاده کن. از این فرصتها کم پیش میاد. برم به درون خودت و اون نیرویی رو که برای آرامش نیاز به هیچ کاری نداره، کشف کن...

پریا جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ق.ظ

تاریخ رفتنت معلوم شد یا نه؟!

ناشناس سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ق.ظ

زیباترین موسیقی را از وبلاگت شنیدم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد