ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

تی تی میتی هو تی تی ..

گوشم وزوز میکنه.. سردم درد میکنه.. آب بینی م هم همش آویزونه!! سرما خوردم اساسی ..حوصله هیچ کاری رو ندارم.

فقط الان دوست داشتم یکی بود برام سوپ درست میکرد.. وااای.. جای مامانم خالی.. همیشه میگفت خانوم خونه که مریض بهش همه کارا لنگ میمونه..

مثل الان.. خودم هم نمی فهمم چطوری الان دارم اینا رو می نویسم.. شاید خسته شدم از بس خوابیدم... قرص نداریم بخورم.. محسن میگه دارو خونه بسته ست.. دکتر نمی خوام برم..

باید هی برم به آشپزخونه سر بزنم.. دارم قرمه سبزی درست میکنم.. برای اولین بار.. اما ساعت ۱۰ شبه.. نمی دونم کی آماده میشه.. فردا کلاس دارم.. باید تمرین حل کنم.. نامه بنویسم.. تازه نمایشگاه هم هست.. دوست دارم برم.. اما تنهایی حوصله ندارم.. ۲۰۰۰۰ هزار تومن بن کتاب دارم.. اما شاید فردا هم مریض باشم..

صدای  Metal Gear خیلی رو اعصابمه.. اه.. صدای شکلیک گلوله ها انگار تو سر من داره میخوره.. تازه خودم هم داشتم بازی میکردم.. چشمام می سوخت بازی میکردم.. گوش تیر میکشید و بازی میکردم.. کلی ظرف نشسته دارم.. کلی لباس اتو نشده دارم.. امروزم که قرار بود کاشان باشم.. نشد برم.. تازه حمام هم دوست دارم برم..

کاش یکی بهم زنگ میزد.. نه نه.. اصلا ناراحت نیستماا.. یه جوریم.. بیحالم.. نه اصلا حوصله حرف زدن ندارم.. دوستم زنگ زد میخواست منو ببره دکتر.. من بجاش گفتم قطع کن.. حوصله حرف زدن ندارم.. یه نوشیدنیه داغ میخوام.. شیر نه ها.. آخه ترش میکنم.. همون سوپ خوبه.. نه اصلا فلفل توش نباشه.. بی مزه باشه.. فقط داغ باشه..

من برم آشپرخونه.. ..

أأ