ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

It's not goodbye .. mon cher

 

       جمعه ساعت ۱۰ صبح بود که تنهایی توی کافی شاپی در فرودگاه امام خمینی

 نشسته بودم و با آخرین پولی که داشتم قهوه خریدم. کفش های پاشنه بلندم پاهام

 رو  درد می اورد.. اما اهمیت نمی دادم. یعنی تو فکر بودم.. مدام با موبایل که قرار بود

تا ساعتی دیگه خاموشش کنم شماره می گرفتم و .. ولی ..  کاش می دونستم چشه...!!

                                            >>>>><<<<<<

 

     قطع شدن برق توی هواپیما باعث شد که با ۱ ساعت تاخیر برسیم..

۶ ساعت نیم یک جا نشستن واقعا کلافه ام کرده بود.. بهرحال .. رسیدم.. و چقدرهوا

 عالی بود.  یعنی هست..!! نمی دونم تا چه مدت قرار هست اینجا بمونم.. حالم بهم

 خورده از هر کی بر می گرده بهم میگه ای وای شوهرت رو تنها گذاشتی!!‌ مامان برام

اتاق درست کرده.. برعکس دفعه پیش که اتاقم خالی بود.. الان برام تخت خریدن..

میز تحریر.. و .. ..

                                            >>>>><<<<<<

 

       حوصله فروشگاه رفتن رو به هیچ وجه ندارم!! .. گاهی میرم دوچرخه سواری فقط..

غیر ازاون تو خونه ام.. یا فرانسه میخونم.. یا لاست رو می بینم... چند ساعت یه بار هم

دارم زنگ می زنم.. اما جزبوق ممتد.. چیزی به گوشم نمی رسه.. بغضم می گیره.. اما

به خودم قول دادم گریه نکنم.. .

                                             >>>>><<<<<<

 

زندگی توی ژنو خیلی ساکت و آرومه اگه افرادی مثل خودت رو نداشته باشی..

 اینجا طلب میکنه که مثل خودشون باشی.. که خوب نمیشه.. اما این دلیل نمیشه که

 بهم خوش نمی گذره!! خیلی آرومم.. . پنجره اتاقم ارتفاعش خیلی بلنده.. شب ها یا

 ظهر ها پنجره رو باز میکنم.. هوای مطبوع به اضافه سرو صدای بچه هایی که بسکتبال

بازی می کنند.. دیدن ابر های پشمکی و آسمون خوش رنگ.. کوه های آلپ.. همه و همه..

خوبه...

                     خدا رو شکر...!

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
oko.ir چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.oko.ir

خیلی جالب بود.
موفق باشی...

بهنام چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:43 ب.ظ http://ucom.33ir.com

افزایش بازدید می خواهی پس لینک باکس ما رو تو وبلاگ خودت بذار
<iframe name="dk_linkbox" src="http://ucom.blogfa.com" width="500" height="270" scrolling="yes" marginwidth="1" marginheight="1" border="1"
frameborder="1"></iframe>

پریا پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ق.ظ

خیلی باحالی..! جدی جدی رفتی؟! دختر تو چرا یه زنگ نزدی قبلش همدیگرو ببینیم؟! من هی گفتم الان زنگ می زنه...امروز زنگ می زنه...فردا... رفتی مانتو بخری حالا؟!
بهت خوش بگذره عزیز... سلام برسون

گلناز پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ب.ظ

اتفاقا دیروز به محسن اس ام اس زدم و گفتم جای سایه خالی نباشه ولی الان که این پستتو خوندم....
...
سایه تو ناراحتی.این کاملا معلومه...
دختر بیخیال همه چی خوش باش...از دوچرخه سوار ی گفتی...منم دلم خواست.یه جاده اروم و خلوت و پر ارامش و یه هوای تمیز.درختا دو طرف جاده.نسیم خنک و ویژژژژژژژژژژژژژژژژ

بانو جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ق.ظ

سلام عزیزم .خوبی ؟خوشی خوش میگذره بهت عزیزم ..دلم برات تنگ شده ..زنگ زدم خونتون نبودی..بعد از پرس و جو فهمیدم که پریدی رفتی ..سلام خیلیییییییییییییییییییییییی برسون مخصوصا به مامانت ..اومدی خبرم کن ... دوستت دارم عزیزم ..خوش بگزره بهت

بانو جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ق.ظ

در ضمن یادم رفت بگم اینجا خیلی قشنگ شده ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد