ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ما هشت نفر !

 

 


Oh, no, no
I don't need nobody
& I don't fear nobody
I don't call nobody but you
My One & Only

 

باید از محسن ممنون باشم که سر اون جریان! پشتم وایساد.. حرفام رو شنید و فقط

بهم لبخند زد! خودش میدونه که الان چقدر احساس راحتی دارم.. و حتی خوشبختی..

 

نگاه میکنم می ببینم که اطرافیانم ازخانواده م گرفته تا دوستام از سرم هم زیادن !

شاید این منم که لیاقتشون رو ندارم.. ‌حتی اون ۷ نفر رو !!

من همیشه دوستشون داشتم.. غریبانه ترین روزامونو با هم گذروندیم.. راحت به دستشون

نیاوردم که راحت از دستشون بدم.. حیف از ما که بخوایم دچار سو تفاهم شیم!!

 

                                     ===========

 

پ.ن :‌ شعر بالا قشنگ ترین قسمت آهنگیه که تو وبلاگم گذاشتم.

تقدیمش می کنم به محسن ...

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ب.ظ

آزاد مرد چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ب.ظ http://freedman.blogfa.com

شما هم اینک گردیدید!
و اما اصل مطلب...
you don`t need nobody, you are everybody...

آزاد مرد چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ http://freedman.blogfa.com

راستی! من ذهنم رو تعطیل کردم. بهش اجازه نمی دم سر و صدا کنه.
اگه منظورت اینه که چرا نمی نویسم، برای اینه که من یا نمی نویسم، یا چیزی می نویسم که یه سیلی محکم به ذهن خودم بزنه :)

بارون چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ب.ظ

میگما این علامت تعجبات تاکییده یا تعجب ؟

فاطمه پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:38 ب.ظ

آخیش درست شد...اونروزی ها که نمی تونستم چیزی بنویسم انگار گلومو گرفته بودن داشتم خفه می شدم....
راستی چقدر بیزاقه که تو رو خط نیستی؟!
بابا زوج خوشبخت....الهی خوب و خوش باشین سبز و خرم باشید:دی (یاده لی لی افتادم)
اون عدد ۷ که اون وسط بنفش نوشتی خیلی ژولیه...

پریا پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:05 ب.ظ

بیزاقه...ژولیه...این کلمه ها رو فاطمه از کجا آوردی؟!!
بعدشم...من خودم تکی از سرت زیادم ۶ نفر دیگه که خیلی واضحه!!! :دی

آزاد مرد جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ب.ظ http://freedman.blogfa.com

خواهش می کنم دوست جون. قابلی نداشت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد