ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

! Finally

 

بعد از تقریبا یک ماه دربدر به دنبال گیر اوردن سریال Lost بلاخره دیروز مفتخر به دریافت و

دیدن قسمت هایی از این سریال شدیم..  خیلی ها خیلی وقت پیش اونو دیدن.. 

اما به اونایی که هنوز ندیدن نمیگم نصف عمرشون بر فناست!!

( مثل اونایی که به من گفتن )!!

اما میگم لحظه های هیجان انگیز زیادی رو از دست دادند..

دیروز من و محسن از ساعت ۶ تا ۱:۳۰ شب میخکوب شدیم به تلویزیون و پشت سر

 هم قسمت هاشو می دیدیم ( ۸ قسمت ).. . الانم همش دارم بهش فکر میکنم که

بعدش چی میشه.. !!

 

                       

                                          ========== 

  

پ.ن : ویزای عزیزمان آماده شد...!!  داریم میریم.. انشالله !!

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سوگل چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ق.ظ

به سلامتی ایشاالله ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:17 ق.ظ

فاطمه چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ق.ظ

ای وای باز من بودم...
هر کدوم که پیدا شدن بیارشون پیش من...اگه سعید خوشگل بود ترجیحآ همون :دی

سعید خوشگل نیست عربه!! کم عرب دیدیم ما دو تا:دی ؟
من خودم از ساویر خوشم اومد ((: اگه خواستی بون رو برات میارم از همشون خوشگل تره ((: فقط مشکلش اینه که سرد مزاجه :دی

بزا ببینم از بون برات عکس پیدا می کنم بزارم:ی

ღ ♥ ĐĄRk PrĬŊCeSs ♥ ღ چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 ق.ظ

http://jauntyquills.com/pics/WebPics/Ian_Somerhalder.jpg

بیا :ی اینم بون :دی

بارون جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ب.ظ

به سلامتی
اینجا هم یه سری بیاینا

آزاد مرد جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ب.ظ http://freedman.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااام :)
کجا به سلامتی؟

امیدوارم هرجا که هستی خوش و آروم باشی...

پریا یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ

۱۰ ساله ازدواج کردین یعنی؟!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد