ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

بنویس از سر خط..

 

یه کاری میخوام بکنم که می دونم اگه بفهمی خیلی خوشحال میشی هر چند فعلا در حد فکره .. اما اگه انجام بشه تا حد زیادی از این چیزایی که پیش اومده رو حل میکنه.. ناراحتیا.. سوتفاهم ها..

میدونم.. روزای بدی داشتیم.. به قول خودت تقصیر دو ماه یه بار دیدنه که اونم نهایتش ۲-۳ روز بیشتر نیست.. خیلی بده.. تا میایم خاطرات مشترک پیدا کنیم باید از هم جدا شیم.. اما درست میشه.. باور کن.. من تو این شبا خیلی دعا کردم.. نه فقط برای خودم و خودت برای همه.. همه ی همه ی همه..

من تو دو راهه عجیبی موندم.. بین رفتن و موندن.. رفتنی که آرزومه و خودت میدونی من برای موندن ساخته نشدم.. میدونی که چقدر از یه جا موندن و آدمای هم زبونم متنفرم.. و موندی که می دونی بازم بدون مامان بابام میمیرم... نمی تونم بین تو و مامان بابام یکی رو انتخاب کنم..

میدونم که باید تو رو انتخاب کنم..میدونم.. میدونم باید بمونم آدمای دورویی رو تحمل کنم که حالم ازش بهم می خوره.. می دونم باید بمونم و آیندم بشه..  بچه و خونه داری و خاله زنک بازی..

من نمی خوام یه زندگی معمولی داشته باشم.. مهم نیست که یه دختر معمولی ام .. مهم اینه یه بار زندگی میکنم.. و میخوام طوری زندگی کنم که میخوام ...

البته تمام این چیزا رو کنار تو میخوام... وای خدایا .. یعنی میشه..

                                                                         ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

اینو هم واسه یه نفر نوشتم.. یکی که .. خودش میدونه..

بنویس از سر خط بنویس که دلت دیگه بیاد اون نیست

بنویس که بدونه وقتی نباشه دیگه قلبت از غصه خون نیست

اون گذاشت و رفت یه روز سرش به سنگ می خوره بر می گرده

دیگه صداش نکن بذار خودش بیاد دنبالت بگرده

دیگه گریه نکن آخه اشک تو باعث شادیه اونم

دیگه به پاش نسوز آخه اون واسه تو دیگه دل نمی سوزوه

اگه می خواست می موند خالا که رفته و غصش رفته به یادم

اگه پیشم می موند می دید جز اون به هیچکی دل نمی دادم