ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

دقیقا 1 ساعت دیگه باید بار و بندیلمو جمع کنم و برم ..

اولین امتحانم امروزه .. نمیدونم ، میترسم .. آخه کسی که یه کتاب 400 صفحه ای که تا حالا ورقم نزده در عرض7.8 ساعت بخونه بهتر از این نمیشه ..

دیشبم زبانمو افتضاح دادم ... فکرشم نمیکردم اینقدر سخت باشه ...اولش مثل همیشه با اعتماد به نفس کامل (کشته منو این اعتماد به نفس ) رفتم آموزشگاه دیدم بچه ها خیلی دلهره دارن !! گفتم چیزی نیست که .. بیخودی نترسین ..اما سوالا رو که دیدم خودم کف کردم !!!

خدا کنه فقط اینقدر کم نشم که مجبور شم این ترمو دوباره گذرونم ..

خلاصه که خیلی ترسو شدم ..... ( کاملا کلی میگم .. و گرنه درس و امتحان اصلا ارزش ناراحت شدن نداره که  )

-------------------------------------
- چه حالی کردم امشب به این آدمکا !!!
- صبا کجاست راستی ..؟
- من خوابم میاد ........ I-)