ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

Europa Park

 

                            

از بچگیم عاشق شهر بازی بودم.. شهر بازی مصادف بود با ول کردن دست بزرگترها و

بودن در کنار دخترخاله ام و رفتن با دنبال اونا...

از همون موقع ها یکی از آرزوهام رفتن به DisneyLand  یود.. حالا نه اینکه بگم از بچگی

می دونستم کجاست و اینا... نه فقط همین که شنیده بودم جایی هست که شخصیت

های محبوبم همه اونجان.. پرنسس های زیبا و از نزدیک می بینم و شنیده بودم حتی

 میشه باهاشون تلفنی صحبت کرد و ..

خوب اینکه بهت بگن به یکی از آرزوهایی که از بچگی داشتی تا چند روز دیگه میرسی

چه حسی داره؟!.. منم همون حس رو دارم..

                                         =================

آخر هفته گذشته رفتیم  Europa Park  آلمان... اینقدر رویایی بود که تصورشم نمی کردم

جای دو تا از دختر خاله هام خیلی خالی بود که پای ثابت هیجانند!!

اینجا ورودیش بود..

 

             

                        

ترن هاش.. بی نظیر بودنند.. مخصوصا این یکی!! Silver Star..

ولی آبجی خانوم ازاول تا آخرش چشماشو بسته بود و فحش نثار من میکرد که چرا مجبورش

کردم اینو سوار شه!! ما دو تا برای اینکه ردیف جلو بشینیم ۲۰ دقیقه بیشتر توی صف وایسادیم.

 

    

 

اولین بازی که رفتیم با آبجی خانوم.. فقط کر کر خنده بود.. بخاطر اینکه دوتایی پیش هم بودیم

یعنی اون تو بغل من نشسته بود ((:

 

این یکی رو خودم تنهایی رفتم توش خیلی قشنگ بود.. رقص نور داشت و آدم فضایی هایی

که توش بودند.. یواش یواش تونل رو میزد به سمت بالا و میومد بیرون.. این عکس تونلشه ..

بعدی هم بیرونش..

     

 

اینو هم باز تنها بودم.. ۱ ساعت توی صف بودم.. اما فوق العاده بود.. عکس اولی ورودش رو

توی غار نشون میده.. که دود بود و دزدهای دریایی.. دومی هم بیرون از غار که میره بالای ترن.

    

 

این آتلانتیکاست.. ترن آبی.. عکس آخری من و آبجیه هیجان زده!! :دی

    

 

     

 

 

 

دریاچه ی آفریقا.. سوار قایق های African Queen میشدی و دریاچه دور میزدی که دور تا

دورش آدمک های بومی آفریقا بودند .. با حیواناتی که توی آفریقا هست.. وسطش هم

یه غار هم داشت که ملکه توش خوابیده بود!! و نگهبانایی که ازش مراقبت میکردند...

     

 

 

 

این دو تا رو هم ۴ نفری با هم سوار شدیم..

   

 

 اینم یه چند تا عکس دیگه از جاهای مختلفش..

 

 

     

 

  

 

  خلاصه ۱۲ ساعت اونجا بودیم.. خیلی از جاهاشم اصلا وقت نشد که بریم.. از بس بزرگ بود..

برنامه آخر شبش هم خداحافظی پرنسس ها بود و روشن کردن شمع و نهایتا آتش بازی.. که

متاسفانه شارژ دوربین تموم شده بود..

 

پ.ن: برای دیدن عکس ها در سایز اصلی روشون کلیک کنید..

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
وسوسه زنانه دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ http://www.clickwoman.blogsky.com

سلام وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.clickwoman.blogsky.com
وسوسه زنانه
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

سوگل چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ب.ظ

بابا هیجان ...
یاده شهربازی اون سال افتادم ... که تو اصلاْ جیغ نمیکشیدی و من داشتم خفه می شدم :دی

بانو شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ق.ظ

سلام ..میبینم که خیلی بهت خوش میگذره ..خب خدارو شکر ...همه خوبن؟ امیدوارم بیشتر خوش بگذره ...

پریا شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ

پارک قشنگی بود...خوش بگذره...

BaRo0oN شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 ب.ظ

ببین من اون عکسایی رو میخوام که تو و خواهرت با همین D:

بانو یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ب.ظ

منم نظر بارونو دارم ..

یوسف نیا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ق.ظ http://www.mehvar.com

سلام
همانطور که اطلاع دارید برای افزایش بیننده سایت یا وبلاگمان،موتورهای جستجو خیلی مهم هستند. و یکی از روشهای فوق العاده مهم و از همه جالبتر رایگان افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم.

آزاد مرد سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:41 ب.ظ http://freedman.blogfa.com

خیلی باحال بود.
می بینم که حسابی داره بهت خوش می گذره :)
خوشحالم...

سعید پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ب.ظ http://f10.blogsky.com


سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری خوشحال میشم
نظرت را در مورد وبلاگ خودم بدونم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد