ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

fuck off

 

این قدر نوشتن رو طول دادم تا دوباره مریض شدم.. اونم چه مریضی جیغ و داد و استفراغ ..!

اصلا به کسی ربطی نداره که چی دارم می نویسم..

اصلا مگه براشون مهمه که یکی اینجا تک و تنها بشینه و به تلفن نگاه کنه..

گور بابای هر چی دوست و امثال و اون..

زندگی جز این نیست.. درد کشیدن ممتد... ...

اصلا حالم از فرانسه بهم میخوره.. باز بگین نتونستم همین یک کار و هم تموم کنم..

به شما چه مربوط .. دلم میخواد تو این لجنزار اینقدر دست پا بزنم تا غرق شم.. تا بمیرم..

-----

الان میدونی دلم چی میخواد.. اون دختر با چشم درشت رو... چشمای گرد و قهوه ای شو..قهر کردنش رو.. موهای خیس حلقه حلقه شو.. صورت کثیفشو.. پریدنش تو بغلم رو... صدای خروسکش رو که دیروز از بس بوسیدمش منم خروسک گرفتم.. از عالم و آدم فقط دوست داشتم الان پیش مبینا باشم.. تا بلکه خنده های کودکانش برای لحظه ای غم عالم رو از دلم بیرون ببره..