ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

فوتبال و بی آبی ... امتحان و کار...

 

مطمئن بودم آلمان میبره.. بهرحال نتیجه این بازی برام اهمیت نداشت..

اما فردا ..

پرتغال عزیز و انگلیس عزیزتر ...  هر کدومشون ببازند باعث ناراحتیه ..

                                                                               ========

 

فردا کامپیوترم میاد.. یه سیستم معرکه واسه میکس و مونتاژ .. بیشتر از یک تومان برامون آب خورد.. ( چه زجری کشیدم سرش!!‌ مگه نه ؟ :ی ) این یکی رو هم نگه میدارم حتی اگه لازمم هم نمی شد بازم دلم نمی یومد کنار بزارمش..

فعلا که استرس کاری که باید درست کنم و ببرم تا شاید استخدامم کنند!! از دوتا امتحان فردام هم بیشتره !!!!!!!!! اونا یه میکس و مونتاژ کار تمام وقت و با تجربه می خوان و من هنوز مهر مدرکم خشک نشده!!

                                                                               ========

 

یه توصیه هم دارم!!

تحت هیچ شرایطی این تابستون کسی ( البته استثنا هم داریم :ی ) مشهد نیاد که خودش پشیمون میشه!! هوا ناجوانمردانه گرمه و بحران آب هم بدتر از همه چیز.. کار از جیره بندی گذشته! محل ما هم که در سراشیبی کوهسنگی قرار داره بدتر از همه جاست فقط هفته ای یه بار آب داریم اونم از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعد از ظهر...