ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

من و شب و شعر و یلدا

 

 

مگر نه اینکه خدا ، ترا قسمت من کرد

 

حال ،

می خواهم برای تو

خودم را قسمت کنم

 

 

تا بیشتر نگاهت کنم

 

و بیشتر نگاهم کنی

 

 

و بیشتر که دلت تنگ شد ...

 

سهم خودت را ببری !

 

 

می خواهم که ...

 

آنقدر خودم را قسمت کنم

 

 

تا همه بگویند

خدا من را قسمت تو کرد ...!

 

 

 

 
                        ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 

 

 

 

1. باید به یکی یه جواب بدم . یه جوابی که هم شامل همه حرفام باشه ، هم

آزار دهنده نباشه ، هم ... هم همون جوری که من می خوام تمــوم شه !

حالا چطوری رو شو نمی دونم ...

 

 

2 . ای بابا آدم اگه 4 تا دوست مثل این ( مزدوران شیرینی بگیر !!! ) داشته باشه

دیگه نیازی به دشمن نداره ها !!! ... نازمدیه اوناست من باید شیرینی بدم ...  روشونو برم

 

 

3 .  فردا شب ... شب شماست ها !! ( همون نوزمدا !!! ) ...

 یه فال توپ می خوام نیتشم کردم ... فقط کافیه هر کدومتون که با حافظ بیشتر رفیقه یه سری بهش بزنه

و بگه سایه میگه که (...)! ( این تیکش نامفهومه  اما حافظ خودش می دونه )

 
۴. فردا تفلد  صدف جونمه ... هوررررا  


۵ . بانو رفته سفره خارجه ! من تهنا شدم ... 

۶ . .... ! ... بعد .... !!!! ....آره  ..... *-:  .... آهسته ... چیکه !...

هر کی برام فالمو گرفت ( اگه همون که می خواستم در بیاد )  ....
 یه جوره خیلی باحال ازش تشکر می کنم


 

 

   

 
                              ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 

 

 
       میاد بارون احساس از ابر تیکه تیکه 
                                          که سقف نازکه دل دوباره کرده چیکه 
                 
                                                                           * چیکه چیکه                       

                                                                                              

                                                                                    ...سایه...