ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

 

فایده نداره .

فکر میکنم تا دیوونه شدنم چیز زیادی نمونده .

خیلی عصبی شدم ، این کارا ... این حالتها که برام پیش میاد ...  
دست خودم نیست ..

با این کارام دارم خودمو از بین میبرم ، بدونه اینکه اصلا فایده داشته باشه .

دیگه ظرفیت شنیدن هیچی رو ندارم .. میترسم ...

 

به یه آرامش نیاز دارم .. فکر کنم بهترینش دور شدن از اینجا باشه ..
بلاخره باید مواظب خودم باشم یا نه ...

 

گاهی وقتها بخاطر دلهره شدید معده درد میگیرم همین دوشب پیش .

 

دارم بخاطر هیچ .. خودمو نابود میکنم .. اگه .. اگه میدونستم فایده داره .. اگه دختره 3 سال پیش بودم .. شاید همه چیز فرق میکرد

شاید با اعتراف به خیلی چیزا این برزخ رو تموم میکردم ..

 

ولی الان .. چرا با گفتنش یه نفر دیگه رو هم آزار بدم . تازه من قسم خورده بودم ، مواظب خودم باشم تا بیراه نرم ..

ولی یه چیزه دیگه هم هست ..

دوست دارم فقط یه بار .. برای یکبار هم شده ..
همه چیز بین خودم بمونه و دلم ..

هیچ کس نمی خوام بدونه ...

 

دیگه وقت زیادی نمونده .. شاید وقتی خواستم برم ... بهش بگم ، خوب فکر کنم حق داره که بدونه

شایدم نگم ... نمی دونم ..

فعلا هیچی ... هیچی هیچی ...

 

 

مداد رنگی رو خیلی دوست دارم ... بچه ها .. اونا بدون اینکه خودشون بدونند همه چیزه منن ..

 

 

                                                                          سایه