ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

سلام


یادش بخیر چند ماه پیش که شنیدم بلاگ اسکای راه افتاده
 اومدم و یکی برای خودم درست کردم نمی دونم چرا !
 شاید برای روز مبادا !!!
حالا اون روز اومده ، اصلا از اینجا خوشم نمیاد ولی چارهای نیست باید عادت کرد
اما آخرشم نفهمیدم ایراد وبلاگم چی بود؟؟به سه تا از دوستام خیلی زحمت دادم هر کدوم از اونا سعی کردند مشکلمو حل کنند
ولی اشکال این بود که وبلاگ من برای اونا هیچ مشکلی نداشت و  فقط منم که نمی تونم برم تو صفحه مدیریت کاربرم !!!
آخرش یعنی اینکه کامپیوتر من نمی خواد با پرشین بلاگ راه بیاد !!!


آخه ... طفلک من ... مثلا می خواستم این قالب رو برای اونجا درست کنم
ولی عوض خونه تکونی مجبور به اسباب کشی شدم !!!!

می دونم شاید به نظر خیلیا این قالب زیاد قشنگ نباشه آخه انتظار دیگه ای از کسی که تا حالا با اینجور چیزا کار نکرده نمیره
مگه نه ؟؟؟
ولی واقعا سرش زحمت کشیدم ... درست سه روز از صبح تا شب طول کشید !!!!
اما هنوز یه مشکل خیلی بزرگ داره ...

اگه کسی تو دستگاهش فونت Homa  رو نداشته باشه
عنوان بالا رو براش قشنگ نشون نمیده

حالا من چیکار کنم کسی هست کمکم کنه ؟
آخه یه جا خونده بودم با وارد کردن یه خط دستور میشه هر فونتی رو برای همه خوانا کرد....

بحرحال ....
امیدوارم اینجا دیگه خراب نشه ، یا اینکه اونجا دوباره درست شه
همین اینم برای عرض اردات خدمت خودم 

                

                     ::: قاصدک خانوم خونه نو مبارک  :::

نظرات 7 + ارسال نظر
بارون یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 12:36 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااام فقط می خواستم اول بشم که شدم همیییییییییییییین ... سایه جون مرسی ... هرچند اگه اول به من نگی به کی بگی !!!

مجید یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 01:34 ب.ظ http://hamrah-e-to.persianblog.com

سلام از آشنایی با شما خوشحالم اینجا هم بد نیست خوبه ولی باید ساخت دیگه پس امیدوار باش خوشحال می شم توی مسنجر بیشتر با هم آشنا بشیم موفق باشی

محمد یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 03:28 ب.ظ http://tybalt.persianblog.com

سلام خونه نو مبارک از نظرهای قشنگت هم یه دنیا ممنون...موفق باشی و اگه از خونه قبلیه بیشتر خوشت میاد ایشالا زودتر درست شه ...

همون بانوی خودمون .... دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 04:17 ق.ظ http://http:/

سلام سایه جان ..مبارکه . خونهء جدید رو میگم . امیدوارم که بازم به فعالیتت ادامه بدی . از شعری که اون بالا نوشنی کلی خوشم اومد ../دیگر بس است هر چه ندادی جوابه من .../ آری شکست قلبه دلم زیر پای تو .../تو ناب ناب مثل غزل پاک پاک /... باهر چه ناز هر چه غزل دوست دارمت /.../ سایه جان ببخشید که از شعرت اینجا نوشتم دوست داشتم که شعرتو دوباره برای دله خودم بخونم .. خیلی خیلی قشنگه .. سایه کاش میتونستم دلمو رازی کنم رازی بگه ...میدونی گاهی آدم دلش میخاد از داشته های قبلش بگه و بگه چه طوری آدما زود از یاد میرن ...

صبا دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 07:22 ق.ظ http://saba1363.persianblog.com

سلام سایه جونم.......هیچ غصه نخور این جا هم خوبه....عیب نداره...خونه نوت مبارک....ببین هنوز هیچی نشده ۵۴ تا بازدید کننده داری.غصه نخور.............

هانی با داداشی دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 08:29 ق.ظ http://hanibadadashi.blogsky.com

سلام...وبلاگتون که خیلی خوشگله.ممنون اومدید وبلاگ ما.تا بعد خدا حافظ

سعید سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:45 ق.ظ http://saeid.persianblog.com

سلام . خونه نو مبارک . آیینه و قرانش رو کجا گذاشتین ؟؟ می دونین چی یه وبلاگو قشنگ می کنه ؟‌ یه وبلاگ نویس ممکنه روی دیوار کاه گلی بنویسه ولی قشنگ باشه . قشنگی یه وبلاگ به نوشته های توشه . شما همیشه وبلاگتون قشنگه . همیشه . مخصوصا حالا که یه قالب خوشگل هم براش درست کردین . موفق باشین هزارتا .!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد