ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

دو هفته پیش رفتم خونه خالم اینا . دختر خاله عزیزم (عروس خانوم !) تشریف نداشتند .. بعد فهمیدم رفته برای ثبت نام کنکور دانشگاه صنعت شرق .( اونم درست در آخرین روز )

کلی بهش خندیدم 

تو یه آدم بیخیالتر و ریلکس تر از من که مخصوصا الان تو عالم هپروتی ( نامزدی ) چطوری میخوای کنکور بدی ..

 گفت همین طوری الکی ... بعد شروع کرد به مثال زدن چند نفر از آدمای موفق فامیل که الان ایران نیستند و فارق التحصیل همین دانشگاه بودند ..


چند روز بعدش اومد گفت کنکور دادم ..  چون علامت مخصوص چپ دستا رو نزدم کنارم یه دختر دست راستی بود و همه رو از روی اون زدم ..بعد گفت برای سرگرمی بد نبود ... !


همین چند دقیقه پیش مامانم بهم گفت دختر خالم مدیریت بازرگانی مشهد قبول شده .. !!
الان قیافم خیلی دیدنیه .. کف کردم .. آدم در عرض ۱۵ روز بهشه دانشجو ...

این یعنی آدم خوش شانس !
بعد از ۲ سال دلهره و نگرانی در عرض ۱ ماه هم به آرزوش برسه ( برسند !‌) هم دانشگاهی که اصلا براش مهم نبود ( حداقل الان ) قبول شه .. 

 فقط حیف که ....... و گرنه تا حالا خودمو رسونده بودم خونتون  ((: **:


-----------------------

فکر کنم اینم باید بگم ...
امروز قرار بود تولدم باشه ........