ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

فعلا خوشحالم ..
حداقل تو همین لحظه ای که دارم می نویسم ..

من زندگی خودم رو دارم .. ازش هم راضیم ..
دیگه بقیه اتفاقات نباید زیاد مهم باشه ..



--------------


امروز یه پسری تو خیابون جلوی چشم خودم تصادف کرد .. همون لحظه هم مرد ...
تو یه لحظه .. تمام آرزوهاش دود شد رفت هوا ..
تحملش برام سخته ..
تا چند روز دیگه خاطرشم گم میشه ..


* اینو برای این نوشتم که .. از خودم بخام که اینطوری نباشم ...

--------------


برم نرم - برم نرم - برم نرم - برم نرم - برم نرم - برم نرم - برم نرم - برم نرم  - برم نرم - برم نرم - :ی


مامان اینا دارن میرن  مسافرت از فردا تا ۱۵ فروردین .. منم تا امشب وقت دارم جواب بدم .. حالا هی من  میگم نه .. ولی هی آدم رو وسوسه میکنند دیگه  .. {-۸
بهرحال دوشنبه معلوم میشه دیگه :ی .. آخه من کارم همش تو دقیقه ۹۰ انجام میشه ...:ی

--------------

احتمالا این پست با نظر خواهی بیاد بالا .. چون هر چی نگاه میکنم .. انگار  قاط زده جائی نیست که که بتونم
تیکش رو بر دارم ....

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی رضائی شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام اول یک سوال
عکس بک گراند از کیه
دوم چرا نری به قول معروف بسیار سفر باید تا پخته شود خامی
اگر مقدور بود جواب سوال اولم را امروز برام بفرست
به امید دیدار

جیمبو شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:19 ب.ظ http://jimbo.blogsky.com

khoda'i bloge bahali dari, akhareshe, be manam sar bezan.. labod ye kahbarai has ke migam be manam sar bezan dige. eeeeee... pas chi kar mikoni? zod bash sar bezan dige
!

..heyf ke amdi nazardoni nazashte bodi :p.. shans ovordi

PS: in khanome ham 'Jessica Alba'-e dige.. vali to filme 'Dark Ange'l bazi nakardeha, bara FYIe khodet goftam dige, pas farda yeki azat porsid, bedoni :D :p

گلناز یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:20 ق.ظ

به به.میبینم که نظر خواهی فعاله.مسافرتتتتتتت مممممممم من میگم برو:ی راستی دلم دلم برات تنگیده حسابی.:*

می یاد بارون احساس ... یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 07:58 ق.ظ

از این خوشحال بودی که پسره جلوی چشمت مرد؟!!! مسافرتم سعی کن بری چون همه جوره خوبه ! آدم چیزای جالبی می بینه (حداقلش اینه که بقیه هم آدمو می بینن و این یعنی شوهر!!!) اما اگه من جای تو بودم نمی رفتم (من که جای تو نیستم) راستی راه من رو نوشتم حتما گوش بده تقویم تاریخ رو هم می نویسم فکر نمی کنم برات جالب باشه ولی برای من یه دنیا خاطره است

جیمبو یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:56 ق.ظ http://jimbo.blogsky.com

chize,kolli zaye shod dige.. oon PS-e ro nadid begir :p

(: PS: cheghad hava khobe

'قالوا سلاما'

سوگلی یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:58 ب.ظ

سلامممممممم ... خانوم خانوما ... مسافرت که خوبه ؟ ... این چند سالی که اینجا بودی حسابی رفتی؟ ... میخوای امسالم بیا اینجا ... هرجا رفتی به یاد ۱ فروردین ۸۳ هم باش ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد