ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

من چیکار کردم .. نفهمیدم ... خودم هم نفهمیدم .

اما ..
همیشه دلم میخواسته تو این موردها .. با همه و خودم روراست باشم ..
تو یه لحظه سرخورده شدم .. نه .. حس کردم خورد شدم .
نمی دونم کجاش عجیب بود .. شاید هم واقعا عجیب بود ..
یعنی برای من .. منی که عادت دارم همه چیزا رو با هم ربط بدم .. منی که انگار با خوبی ها قهر کردم ... هیچ وقت باورشون نمیکنم ...سخت بود ..

یه مدت لازمه ..
تا کی نمی دونم .. تا هر وقت که نتونستم .. ولی نه .. همین الانشم ...................
باید بگذره ..
بلاخره اگه مقصر منم باشم باید بفهمم که چی داره میشه .

باید برام ثابت شه .. قدرتش .. قدرت دوست داشتنش .. این اون باشه که باعث شه بفهمم اشتباه کردم ..
نه اینکه بعدا  فکر کنم که این من بودم که گذشت کردم ( اگه گذشتی هم باشه )‌












پرده ها رو بکش .. بگو آفتاب بره .. من میخوام بخوابم .. آروم .

نظرات 1 + ارسال نظر
گلناز سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:10 ق.ظ

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد