ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

من برم ببینم چی میشه .. !‌

* همه چیزم بلدم ( ایول این بهترین حرفی بود که قبل از امتحان شنیدم هر چند حتما شوخی بود دیگه !‌:ی )‌
نظرات 4 + ارسال نظر
گلناز جمعه 17 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:58 ب.ظ

سایه. چه طور دادی؟ایشاله قبولی...راستی بابت اون چیزم خیلی معذرت ولی آخه مجبور بودم.ببخشید تورورخدا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:43 ب.ظ

خوب ..
اینقدر که نگران شدم دیگه برام مهم نیست که چی شدش ..
دعا کردم که ..
خیلی خوب مهم نیست .. واقعا مهم نیست دیگه ..

فقط اتفاقی نیوفتاده باشه ..
همین ...........

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ب.ظ

آخه آدم میاد این‌جا برا خودش comment می‌ذاره؟؟؟.. بعد من‌م بدتر از تو که میام پیداش می‌کنم D: ..

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:27 ب.ظ

تو پیداش نکردی ..
خودم بهت گفتم p:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد