ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

حسنی به مکتب نمیره ..

هه هه هه !
۵ جلسه به دلایل مختلف از زیر کلاس رفتن در رفتم ..
دیشب کلی نشستم فکر کردم  امروز چی برم به استاده بگم تا منو راه بده ..
آخر سر به این نتیجه رسیدم که بگم که دوست خانوادگیه خالم اینا هستینو مامانتونو دیدم :ی
هیچی دیگه ..
با اعتماد به نفس رفتم دم آموزشگاه دیدم تعطیله !!
ای حرصم گرفت ... 
 
                                                 >>>>><<<<<
روز مادر و زن و دختر مبارک باشه ..
نظرات 5 + ارسال نظر
بانو چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:29 ب.ظ

اول

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:56 ب.ظ

سلاااااااااااام خوبی سایه جان ...به نظر من بیخیال شو برای رفتن به سر کلاس ..نظرت چیه؟ ها؟ ؟همین اعتماد به نفسته که منو کشته ..سر کنکور یادته ؟ روز مادر هم مبارک عزیز...میخای یه هورررررررررررررااااا بکشم ؟؟؟

پریا چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:14 ب.ظ

آقای نجیب ا.. چی فرمودن؟؟؟!!!یه ساعته می خوانم نمیفهمم!!!!
می گم خوب شد سایه تعطیل بود...
برای دفعه ی بعد فکر کن یه بهانه ی بهتر پیدا کن..

سعید پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:20 ق.ظ http://saeed-6.persianblog.com

من این جور موقع ها صاف صاف تو چشای استاد نیگا می کنم می گم نتونستم بیام. می گه چرا می گم نمیشد. اگه شما هم جای من بودین نمیومدین. بعد می گه خب دلیلش چی بوده؟‌من می گم استاد نمی تونم بگم اگه می خاین رام ندین سر کلاس. بعد استاده یه خورده نیگام می کنه بفرمایید داخل. ولی سعی کنین تکرار نشه... منم یه تشکر خشک و کاملا مادبانه و با کلاس ازش می کنم که خفن کف کنه

بانو جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:34 ب.ظ

تا حالا تو وبلاگی کامنتام اینجوری نبوده... اول .دوم بعد پنجم .!!جالبه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد