ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ترسان از سایه خویش به نیزار آمده ام.


این مامان من کارش درسته ! امروز بهم گفت که چیکار کرده ... کف کردم
پس من دیگه چی بگم ((:   ..  

من یه توپم ..  دارم غل میخورم .. خدا کنه فقط جلوم دیوار نباشه ...

 


* کامپیوتر و مودم درست شد .. دیشب .. منم از اون موقع دارم از ذوق میترکم .. به فکر پولائی هستم که تو این ۶ ماه تو کافی نت خرج شدش  ):

نظرات 7 + ارسال نظر
هم آوا دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.hamava005.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
بیایید با هم اپوزیسیون وبلاگ ها را تشکیل دهیم
سربلند و موفق باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:46 ب.ظ

این پایینی چیه بود اون‌وخت؟..

[ بدون نام ] دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:47 ب.ظ

قل رو هم که درست نکردی.. حالا که خیلی مهمه p: ..

بانو دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:58 ب.ظ

مامان شما همیشه کارش درست بوده .اینو من دیگه حداقلش میدونم ...تصورش برام راحته که وقتی میذوقی چه شکلی میشی .خیلییییییییی با مزه میشی ...خوشحالم که خوشحالی...

گلناز سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:02 ق.ظ

من سام وان هستم:ی

پریا سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:15 ب.ظ

هنوز تو کف ربط عنوان متنت با نوشتتم!!!!!
بعدشم ربط جمله وسطی به کل متن!!!(میدونم داری تو دلت فحشم میدی!!!) راست میگی آخه به من چه!!!!:دی
باشه بانو به خاطر گل روی تو بعد از اومدن نتیجه ها اگه حالی داشتم!!!مینویسم...
حالا که سایه کامپیوترتون درست شد اگه آن لاین گیرت بیارم یه ۲ ساعتی نیگرت میدارم!!!آخه هر وقت دیدمت یه سلام کردیم بعدم بای ...بهونتم این بود که توی کافی نتی!!!!
(برو نذر کن منو نبینی!!!):دی

توکا سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:07 ب.ظ http://seek.blogsky.com

وبلاگی که حرفهاش از ته دل باشه.. به دل میشینه..!
بهتون تبریک میگم به خاطر وبلاگ و حرفهای صافی که نوشتین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد