ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

حال ما بیشتر از این بد نمیشه

دقیقا همون چیزی بود که ازش میترسیدم میتونم بگم که منتظر همچین چیزی بودم ):
مجبوری ظاهر سازی کنی. خودت رو به نفهمی بزن


حالم از ظاهر اغواگر اما با کله پوک بهم میخوره از رفتاری که فقط برای آدم حسابی جلوه دادن باشه و اما توش هیچی نباشه . احساس نباشه . کسی که اونقدر گستاخ باشه که عاطفه رو تا اندازه ... پایین بکشه !

من چیز زیادی نخواستم جز اینکه باید خوشبین باشم امید داشته باشم بغیر از این شعوری رو که باهاش قبول کنم برای بالا رفتنم یه نفر دیگه رو بکشم پایین نمیخوام .
 

خدایا اگه بدادم نرسی .. طاقت نمیارم .... کمکم کن اینا رو ثابت کنم !
نظرات 4 + ارسال نظر
بانو چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ق.ظ

ایول بابا اول شدم که باز ...عزیزم درضمن همیشه این خداست که به دادمون میرسه وگرنه همه کم میارنو هیچ کس طاقت نمیاره ..خدا حتما به داده بندهاش میرسه ...خیالت راحت ...

گلناز چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:26 ب.ظ

چی شده؟

بارون چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:20 ب.ظ

مطمین باش کمک میکنه..

گلناز چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:55 ب.ظ

وایییییییییییی چه خوشگل شده اینجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد