ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

۱۰۰

    


بهش میاد یه ماه دیگه دو ساله شه ؟


=======


احساس می کنم
در بدترین دقایق این شام مرگزای
چندین هزار چشمه ی خورشید
  
در دلم
می جوشد از یقین

الف
بامداد

نظرات 10 + ارسال نظر
بانو پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:30 ق.ظ

بازم اول شدم ..ببین سایه از اون هورااااا ها بکشم ؟ راستی اینجا خیلی قشنگ شده ...

SHDI پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:13 ق.ظ

در رابطه با عکس باید عرض کنم که D:! دیدین دیدین صورتی چه نازه ؟ بچه ها صورتین .. من که گفتم معصوم ترین و پاکترین آدما صورتین ...
واسه همین بود که اینجا رو صورتی نکردم ..!
( بزرگ عکس رو هم حتما ببین )
-----

آهنگ هم ..
من وقتی ۱۵ سالم بود تقریبا هر روز اینو گوش میدادم ... .. امروزم خیلی اتفاقی پیداش کردم ...
خوب قشنگه دیگه ... کلی حال میده باهاش آبغوره گرفتن !‌ D:

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:52 ق.ظ

تو blog خودم که نه حوصله‌ش‌و دارم و نه وقت‌ش‌و که up کنم..

صرفاً خواستم این توالی رو یه جا نوشته باشم:

اول پن‌شنبه بود دیگه، که با یه روز تأخیر افتاد جمه، بعدم یه‌شنبه، بعدم که سه‌شنبه خورد به خودت اصلاً.. امروزم که پن‌شنبه‌س... لابد فردا هم جمه‌س دیگه نه؟.. .. الی آخر......

**********۸۸۸۸۸۸۸۸

کلاً هم کم جا نداره که یه خل بگم!..

من چی نمی‌دونم؟.. ((:

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:02 ق.ظ

link این Archiveـه هم که این‌جا گذاشتی غلطه.. .. بعدم.. حق‌ته که اگه در مورد متن‌هات چیزی ننویسم.. چمی‌دونم چرا!.. (نه خوب.. می‌دونم..)..

این خانم پریا هم که طفلک انتظار داره یه دختر خل، مربوط بنویسه..

هنوز شعر این شاملو رو نخوندم... ترجیحاً هم نخونم نه؟.. نه خوب... نمی‌تونم p: .. / خوندم.. ولی خوب.. شاملو هم بدتر از تو... دیوانه..

حرص‌ت نگیره دری وری می‌گم؟.. البته خوب.. فوق‌ش می‌گی به جهنم..

بگم که: چرا به‌ش نیاد که دو سال‌ش می‌شه؟.. ببینم.. این که زهرا نیست، هست؟؟.. زهرا چن‌سال‌ش بود؟

بس دیگه.. مطلب پایین هم که هیچی.. !


[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:07 ق.ظ

راستی.. کی این‌جا پابرهنه را رفته؟؟؟؟

این‌م اصلاحیه:

'بگم که؟:'


PS: مرگ بر آمریکا، درود بر انگلیس. ( در باب استفاده‌ی اشتباه آمریکایی‌ها در استفاده از " به جای ' ... D: )

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:07 ق.ظ

ضمناً در هر صورت نارنجی به‌تره p: ...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:15 ق.ظ

اول این‌که یه اصلاحیه‌ی دیگه:

'بسه دیگه'

دوم هم.. نه.. نمی‌تونه زهرا باشه نه؟... آره.. کلی بزرگ‌تر بود نه؟..

گلناز پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:01 ب.ظ

وقتی دارم با خودت حرف میزنم دیگه چی باید بگم...فردا خوش بگذره.همینطور امشب..:*

سعید جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:44 ب.ظ http://saeed-6.persianblog.com

سلام. اصلا نخوندم. یعنی می خاستم برای مطلب بعدی کامنت بذارم که نشد . اونم نمی خاستم بخونم . چون حسابی تعجب کردم. اون آف لاینی که گذاشته بودین یعنی‌ چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟‌ یه ای میل هم زدم حتما زود جوابشو بدین.

محسن شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:27 ب.ظ

داشتم فک می‌کردم شاید الان دستای هردومون خالیه چیزی نیس که باهاش دل هم‌دیگه رو خوش کنیم.. من‌م برا همین هی می‌زنم تو ذوق‌ت دیگه.. .. (بعداً اگه خواستی بیش‌تر توضیح می‌دم).. ولی ای‌کاش بعداً بتونیم به این دس‌خالی بودن‌مون بخندیم.. نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد