ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

..... Mi Querida


الان حس خوبی دارم . یعنی از دیشب فکر کنم از اول هم باید همون کارو میکردم
خیلی تاکید کردم برای خودم که الان چیزای خیلی خیلی مهمتری هست برای فکر کردن بهشون و قول دادم بغیر از اونا به چیزی فکر نکنم .. چیزای کاملا محسوس دروبرم هست که باهاش آروم شم . این همه گل مریم ..

دیشب داشتم فکر میکردم هر اتفاقی به نیت آدم بستگی داره و فقط خداست که از اونا خبر داره پس چه باک از آینده .میدونی بهتم گفتم اطرافمو که میبینم تازه میفهمم باز از دلهره های ما سخت تر هم هست .هر چی بیشتر جلو میریم همه چیز سخت تر میشه ..دیگه گذشته روزای بی خبری و بقول ایمان فقط میشه گفت زنده باد نگاه ساده ی ۷ سالگی .. اما این خودش شیرینه هاا تلاشی که برای رسیدن به آرامش باشه، کاری هم از دست ما برنمیاد جز محکم تر کردن تنها چیزی که داریم ..!

راستش یه کم به خودشناسی لازم دارم . نمی دونم برم پیش مشاور یا فقط کتاب بخونم .
بهرحال همه خواستن هر چی که به صلاح هست همون شه منم همینو میخوام .
در ادامه ی حرفهام فکر کنم تا هیچ وقت تاریخ تولد صبا یادم نره

======

 گلناز و یه نفر دیگه باید ببخشند اگه وقت و بی وقت صدای مسجای من درمیاد !

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:13 ب.ظ

محسن یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:17 ب.ظ

فعلاً صرفاً رتبه‌م رو ثبت کنمD: ..

[ بدون نام ] یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:25 ب.ظ

البته شما بهتر می‌دونی، ولی، پس Mi más querido چی میشه؟


!


چرا من بهتر میدونم ؟D:
querido با querida فرقی ندارند البته
فکر کنم هم más یعنی همون more خوب باهم جمع بندی کنی زیاد فرقی با معنی که من گفتم نداره P:

سارا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:38 ب.ظ http://mariya.blogsky.com

واقعا خوشم اومد ازت دقیقا زدی تو خال ...فکر نمی کردم انقدر باهوش باشی...خب معلومه دیگه اون که کنارم نشته تویی..می خواستی کی کنارم بشینه؟ مامان؟ بابا؟((:....
راستی رندگی همینه دیگه؟

[ بدون نام ] دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:59 ب.ظ

محسن سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:05 ق.ظ http://koja?

اوه.. محکم کردن چیزی که داریم.. هومD: ..

کتاب‌ا رو که باید سوزوند.. اون‌م از همین نوع‌ش رو.. الکی تلقین نمی‌کنن؟..

هه هه.. عجب سوتیی دادم.. (مهم نیست)
همین‌جوری به‌تره.. (آره خوب.. لابد..)

PS: چیزی ننوشتم‌ااا...

محسن سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:14 ق.ظ http://koja?

ای‌ول.. من الان دقت کردم که titleهاش نارنجیه.. ای‌ول D: ..

-به امید روزی که جهان نارنجی شه ((: ..

-محسن، هم‌سفر دریایی!!! &-: ..

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:20 ب.ظ

بانو پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:48 ق.ظ

سللللللللللام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد