ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

ღ ♥ امی تیس ♥ ღ

شاهزاده امپراطوری ماد ملکه ایران زمین همسر کورش کبیر

En adora para siempre

 

     


 There's a stranger waiting deep in every heart
To say the crazy things we say

But I promise you he won't be back
...To steal your dreams away

So come up close and put your sweet hand in mine
I'm gonna hold you all night long

And if you wake up I'll be here
...To tell you that I love you

And I know with you I'll be in love forever
Yes I know with you I'll be in love forever


...It's a different world
...It's a different world

There's an angel crying up in Heaven, Heaven, Heaven

 

====================

  

*امروز تولد خواهر گلمه ۱۶ ساله میشه.. اصلا باور نمیکنم اینقدر زود بزرگ شد..
ایشاا... همیشه لپش پر خنده باشه.. منم ببخشه اگه اذیتش میکنم دیگه..
قول هم بده یه روز نقاشیه منو درست حسابی بکشه ( اینقده خوشگل نقاشی میکشه...)

خیلی دوستت دارم دختــــــــــره صورتی.. خیلی..

 

  

*و من همچنان استرس دارم اما شیرینه هاا.........

 

نظرات 10 + ارسال نظر
محسن پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:53 ق.ظ

ای‌ول.. خواستی از طرف من‌م به‌ش تبریک بگو p: ..

اون‌م که مال Chris De Burgh بود.. یه زمانی چقد گوش می‌کردم.. می‌گم آشناس‌ا D: .. (آشناسا)

stress داری یا مچ‌درد داری؟ D: .. خوب چیزه.. تو که می‌نویسی.. مال من‌م بنویس دیگه.. بعدم یه چیز دیگه.. من فک کردم چرا تو computer ننویسیم‌شون؟.. راحت‌تره دیگه.. نه؟..


PS: ویرگول‌ات رو ازین جا بردار!!! ،،،،،،،،، ( شوخی می‌کنم (; )

PS2: این نقطه‌گذاری‌ا که می‌بینم عمداً این‌جوری شده‌ن؟؟ آره؟ D:

PS3: ........... ..... .. (ول‌ش کن)..

PS4: به این پسره هم بگو انقد ادای من‌و در نیاره!! p: .. یا من ادای اون‌و درنیارم؟ D: ..

محسن پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:54 ق.ظ

راستی نیگا کن.. دوم شدم‌ا D: ...

محسن پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:56 ق.ظ

Oops.. اشتبا شد.. مال من‌م بنویس، ینی مال خودت‌م بنویس.. (منظور کار من بود) {-8 ..

محسن پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:59 ق.ظ

اصلاحیه بر اصلاحیه: *'مال من‌م بنویس'..

بعدم ای‌ول به blogsky که این‌و '{-8' خراب نمی‌کنه...

گلناز پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:39 ق.ظ

هورااااااااا.منم کیک میخوام.راستی خیلی شیرینه؟؟:ی ایول.ایوللللللللللل..راستی تولد سارای صورتی که بلاگه خیلی خوشگلی هم داره مبارکه.واسه عرض تبریک به بلاگشم میرم.راستی سایه؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی شیرینههههههههههه؟؟!:ی

میگم که میترسم قند بگیری..
یا دنبال شیرینی هستی و کیک یا شام ؟
یه سون آپم روش..

راستی پریشب تو بستنی عسل یاد تو افتادم ((:

پریا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:38 ب.ظ

آخییییییییییی سارای گلم تولدت مبارک(سایه از طرف من بگو)
الان یه دعوای حسابی با ملیکا سر اینکه کدوممون زود تر تبریک بگیم کردیم!!!آخرسرم که میدونی!بچه های اول برنده میشن!!!!!!!!!!!!!!خلاصه اونم حسابی تبریک میگه...ایشالا ۱۰۲۰سال!!!زنده باشی!!!!(آدمک بوس)

گلناز پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:33 ب.ظ

ایشاله باهم میریم اونجا بستنی میخوریم:ی

میلاد پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:21 ب.ظ http://peechak.blogsky.com

سلام... ببینم تو به طور اتفاقی سایه نیستی؟
اگه هستی که احتمالش خیلی زیاده چطور شد بلاگ اسکایی شدی؟؟؟؟؟؟؟
پرشینی بودی که.....

بارون یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:43 ب.ظ

behesh hamin alan tavalodesho tabrik goftam.bazam tabrik bego az tarafe man!!!!!!!!!!(mitarsam ziadish kone:)) )

محسن یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:21 ب.ظ

این که Jennifer Lopez بید {-8 ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد